دل نگاره (3)
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 79911
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : صدرا

خدایا به قلبم، آرامش  و به افکارم، تمرکز و به احساسم، سکون و به نفسم، استحکام و ایمانم را زنده نگهدار تا در این تنهایی بتوانم با یادش روزگارم را سپری کنم و بتوانم بدون وجودش زندگی را تحمل کنم که بدون(نفس) و نفسم زندگی سخت خواهد بود.

خدایا تواناییم را به من باز گردان و سختم بساز که شکننده شده ام و لرزش اشک را از چشمانم بگیر تا نداند کسی حال روزگار ابریم را، خدایا هرچه را احساسم، به من گوشزد می کند را در وجودم سرد گردان، خدایا لذتهای بی ارزش که باعث دلخوری و غمگینیم می شود را از من بگیر، خدایا بگذار بشوم همان که در چشمانم رازی بود ناشناخته و سختی دلم مانع از ریزش اشک و غم پنهانم می شد، خدایا به یادم بیاور که چگونه کسی نمی دانست از درونم، خدایا طاقتم را افزون کن، تا شوم همان که راه نفوذی در من نبود، خدایا تنهایی را برایم آسان کن تا نگیرد دلم از بودن دیگران با یکدیگر، خدایا لذت تنهایی را به من بازگردان تا کمتر آزرده شود قلب عاشق محبتم، خدایا این عشق را از من بگیر هرچند که زیباترین هدیه تمام زندگیم از تو بود. باعث آزار شده ام، صبرم را افزون کن، خدایا نعمت اشک را از من بگیر تا زلالی آیینه چشمانم آشکار نسازد راز در پس سیاهیش را. خدایا خاطراتم را از یادم دور کن تا نیازارم با یادآوری شیرینیش (هوسم) را، خدایا بگذار نخواهم بدانم که چرا دیگر آرامش نمی آفرینم، خدایا خندیدن و شاد بودنم چرا زود خسته می کند اطرافیان و -عمرم- را.

 خدایا کنج اتاقم را برایم دنیایی گردان تا بتوان ساعتها و روزها را در این خلوتگاه بدون دلگیری  و حوس، کلبه بارون سپری کنم. خدایا از یادم ببر خاطراتم را تا ندانم چقدر تنها شده ام خدایا این اشک را از من بگیر تا دنیا را در پس این پرده لرزان نبینم. خدایا احساسم را از من بگیر.

خدایا با این همه خاطره چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

 



نظرات شما عزیزان:

*sara*
ساعت2:22---25 تير 1391
سلام خوبی؟
با اسم کوچیک نشناختمت
درد دل قشنگی بود با خدا .خوشم اومد
بازم آپ کن .پیش منم بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: